Preparation of a communication strategy for Soltalian
CHANNELS
TikTok
SERVICES
Strategia
TEAM
No items found.
Setting goals is key
Wzrost świadomości marki wśród nowej grupy odbiorców
Reaching a wide range of potential customers
Generating a lot of traffic to the website
What challenges did we face?
客戶
Create video content with audience value
客戶
Reaching the brand's current target group - women aged 25-35
客戶
Harnessing the potential of the medium

Jak to zrobiliśmy?

1

Działania poprzedzone researchem

Naturalnym krokiem przed podjęciem działań była analiza świeżych trendów na TikToku i stylu tworzonych tam treści modowych. Najlepszym źródłem inspiracji są filmiki produkowane przez twórców (widoczne m.in. na For You Page), dlatego przejrzeliśmy dziesiątki materiałów, które stworzyły punkt odniesienia dla naszych treści.

2

Natywne treści kluczem do sukcesu

Kluczem do sukcesu na TikToku są autentyczne treści, więc postawiliśmy na materiały tworzone telefonem, często niedoskonałe i bliskie grupie odbiorców. Liczy się styl - właśnie te inspiracje w filmach dotyczą - w rytm trendującej na TikToku muzyki.

We also take up the challenge of using the potential of TikTok trends.

3

Duży zasięg niskim budżetem

Wykorzystaliśmy kampanie na wyświetlenia filmu oraz ruch do poszerzania grup odbiorców i nasycania grup remarketingowych. Dzięki szerokiemu targetowaniu i intrygującym treściom, osiągnęliśmy średni CPM rzędu 0,50 zł oraz średni koszt wyświetlenia strony docelowej na poziomie 0,15 zł.

Nie omijamy żadnej okazji na wsparcie biznesu klienta, dlatego bazując na dobrych wynikach przetestowaliśmy kampanie na konwersje. Kampania na zimny ruch przyniosła obiecujące wyniki - koszt dodania produktu do koszyka wyniósł około 3 zł.

4

5

6

Efekty

7200
obserwujących po 2 miesiącach współpracy
4,6 mln
wyświetleń filmów
165 tys.
polubień materiałów

Through the eyes of the customer

Do you want to work with us? See the Strategy's offer

Describe your challenge to us, we will find a way.

WRITE TO US