Setting goals is key
Wzmocnienie wizerunku marki – jako „producent z unikalnym podejściem do kreowania piękna”
Telling a true story about MLM – "real change within the reach of anyone who dares to try"
Facilitating the development of Affiliates – through the possibility of duplicating effective posts
Niska baza startowa: zaledwie 12 000 subskrybentów
Brak zaangażowanej społeczności wokół marki na platformie
Potrzeba znalezienia skutecznej strategii na szybki i systematyczny wzrost

Efekty

30,3 tys.
obserwujących na Tik Toku w 4 miesiące
6,9 mln
wyświetleń pod filmem na Tik Toku z udziałem influencerki
5%
wzrost konwersji od startu współpracy
What challenges did we face?
客戶
Błędne przekonania na temat MLM
客戶
Low brand awareness
客戶
Limited effectiveness of new Club Members
客戶
Zbudowanie wizerunku marki aktywnej na nowoczesnych platformach
客戶
Stworzenie silnej bazy do przyszłych kampanii wideo
客戶
Dotarcie do nowej, młodszej grupy odbiorców (Gen Z)

Jak to zrobiliśmy?

1

Pomysł

Pomysł na rozwój marki Oriflame w digitalu był dla nas jasny – odczarować mit o modelu biznesowym MLM. Postanowiliśmy wdrożyć działania, które z jednej strony opowiedzą o jego specyfice, bez ściemy, a z drugiej wzmocnią wizerunek firmy i produktów, które oferuje.

2

Działanie

Do zrealizowania celów wizerunkowych i sprzedażowych wykorzystaliśmy dodatkowe narzędzie – influencer marketing. Chcieliśmy dotrzeć z komunikatem do młodej grupy odbiorców, która słyszała o Oriflame, lecz ma na temat firmy utarte zdanie. W kampanie zaangażowaliśmy młode, popularne influencerki, które miały promować nową linię kosmetyków dla nastolatek. Głównym kanałem promocji był Tik Tok. Ze wsparciem reklamowym, osiągnęliśmy 6,9 mln wyświetleń pod filmem!

3

Przewaga

Promocja linii kosmetyków dla młodych osób – kampania z influencer marketingiem na Tik Toku (z mocnym wsparciem reklamowym). To rozwiązanie pozwoliło nam dotrzeć szeroko do generacji Z i wypromować produkty klienta.

4

5

6

Through the eyes of the customer

Najbardziej lubię w Tigers indywidualne i bardzo partnerskie podejście. Pełną otwartość na nowe pomysły i szybkie dopasowanie się do specyfiki branży. Bardzo cenię sobie naszą współpracę.

Diana Rzepniewska

Marketing Online and Social Media Manager

Chcesz z nami pracować? Poznaj ofertę Social Media Content

Describe your challenge to us, we will find a way.

WRITE TO US