Education

Discover how we overcome business challenges and empower teams

What do we train from?

KOMUNIKACJA W SOCIAL MEDIA:

1
Facebook - Jak tworzyć wartościowe treści na Facebooku?

Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o tworzeniu angażujących treści na Facebooku, ale baliście się zapytać! Pokażemy Ci nie tylko, jak tworzyć treści, ale przede wszystkim - jak myśleć o nich - aby oprócz zbierania lajków i komentarzy, realizowały cele biznesowe.

2
Instagram - Twoja marka na Instagramie - jak zaangażować społeczność i rozwinąć biznes?

Profil na Instagramie to wizytówka Twojej marki. Pokażemy Ci, jak przyciągnąć uwagę odbiorcy, generować bezpłatne zasięgi i zadbać o bezpieczeństwo konta firmowego.

3
TikTok -  zgłęb razem z nami tajniki video marketingu!

Wiedza, którą się dzielimy jest stworzona z własnych doświadczeń, porażek i sukcesów na przestrzeni ostatnich lat. Szkolenie jest jednocześnie uniwersalne dla każdej branży, ale na tyle szczegółowe, aby osiągnąć wysokie wyniki wyświetleń czy sprzedaży.

4
Linkedin - profil firmy vs marka osobista.

Prowadzenie LinkedIn to szansa na dotarcie do prawie 4 milionów użytkowników z Polski obecnych w tym medium. Sprawdź, jak nie tracić tam czasu i nie popełniać podstawowych błędów, jak wykorzystać LinkedIn w działaniach biznesowych?

PERFORMANCE + ANALITYKA:

1
Meta Ads INTRO

Reklamy na Facebooku i Instagramie to najlepsza forma reklamy w internecie dla większości branż. Opanuj poruszanie się po menedżerze firmy, budowanie optymalnej struktury kampanii i tworzenie efektywnych kreacji reklamowych!

2
Meta Ads PRO

To intensywne, dwudniowe szkolenie obejmuje tematy takie jak Marketing Frameworks, Unit Economy i algorytmy Meta Ads 2024. Uczestnicy nauczą się dostosowywać strategie do eCommerce, analizować ekonomiczne aspekty kampanii, i wykorzystywać lejki sprzedażowe. Drugi dzień koncentruje się na strategiach wzrostu, kreatywności w kampaniach i skutecznej implementacji taktyk.

3
Google Ads INTRO

E-commerce i Google Ads to pojęcia, które nierozerwalnie się ze sobą łączą. Pokażemy Ci narzędzie reklamowe, dzięki któremu uprzedzisz konkurencję, docierając do nowych klientów, i skutecznie domkniesz sprzedaż w digitalu

4
Google Ads PRO

Podstawy obsługi panelu Google Ads masz w małym palcu i teraz potrzebujesz jasnych wskazówek, jak osiągać optymalne wyniki reklamowe? Paweł Radliński, Performance Specialist w Tigers, wskaże Ci jasne kroki, dzięki którym wejdziesz na wyższy poziom (i wyższe ROAS-y) w swoich działaniach!

5
Linkedin Ads INTRO

Chcesz pozyskiwać leady B2B na LinkedIn? Odkryj możliwości płatnych kampanii LinkedIn Ads i naucz się tworzyć kampanie, które przyniosą Twojej firmie napływ świeżych leadów. To kurs, w którym dominuje praktyka - w godzinę po jego zakończeniu, będziesz w stanie uruchomić pierwszą kampanię dla Twojej firmy.

6
TikTok Ads

Otwórz się na zupełnie nowe sposoby promocji. Twórz reklamy, które uczą i bawią, a przy tym przynoszą dobre wyniki. Naucz się poruszania po świecie reklam na TikToku. Dowiedz się jak odnaleźć się w nowym systemie reklamowym i przekonaj się, że TikTok powinien być wpisany w strategiczne działania firmy, której zależy na osiąganiu swoich celów biznesowych.

7
Analytics

Uczestnicy poznają możliwości Google Analytics 4, które pomogą Ci zoptymalizować strategie marketingowe i podnieść efektywność Twoich działań biznesowych. Odkryj, jak dane mogą stać się Twoim kluczem do sukcesu.

Schemat współpracy

1

Needs survey, telephone interview and briefing

2

Dedicated offer

3

Conducting training

4

Wysłanie materiałów oraz ankiet satysfakcji

Opinie klientów

“Jest to nasze kolejne szkolenie z firmą Tigers. Nasi pracownicy korzystają z mediów społecznościowych, w tym z TikToka, jednak głównie jako obserwujący. Cieszy nas, że dzięki Tigers zabraliśmy ich na chwilę do „kabiny pilota”, by zobaczyli jak tworzenie kontentu wygląda od kuchni. Jesteśmy zadowoleni. Szkoleniowcy byli bardzo profesjonalni, chętnie odpowiadali na nasze pytania. Odwoływanie się do doświadczeń pracy z innymi klientami, dokładna znajomość rynku oraz trendów miała dla nas duże znaczenie.”

Marcin Kasprzak,Dyrektor PR & Marketing Erbud

Po treningu przeprowadzonym przez Tigers nasze podejście do promocji zmieniło się z dnia na dzień. Ekipa naszego biura jest bardzo zróżnicowana pod kątem zaawansowania wiedzy i użytkowania mediów społecznościowych. Dlatego miałam ogromne wątpliwości, czy uda się podczas treningu włączyć aktywnie wszystkich pracowników a równocześnie zrealizować szkolenie na poziomie pozwalającym efektywnie zmieniać nasze podejście do social mediów. A jednak udało się i dzisiaj pracujemy zupełnie inaczej. Ogromne znaczenie miał fakt, że trening prowadzony był w sposób praktyczny.

Anna BrzechowskaDirector of Podkarpackie Regional Tourism Board

Check out our projects

We are a digital 360 agency, we approach business from a broad perspective. We increase the effectiveness of the actions you take, which in turn increases your revenue.

Pytania i odpowiedzi

Treningi otwarte:

Szkolenia dedykowane:

Join their ranks

Join their ranks

Describe your challenge to us, together we will find the way to the goal.