Platforma dla testerek Oriflame
CHANNELS
Landing Page
SERVICES
Social Media Content
TEAM
No items found.
Setting goals is key
Stworzenie platformy, jakiej nie ma konkurencja klienta i wyróżnienie się na rynku
Zrealizowanie wizji klienta
What challenges did we face?
客戶
Fast turnaround time

How did we do it?

1

Preparation

Tigers' responsibility was to develop the entire structure of the site, functionality, copy, layout, rules and regulations, as well as the survey tool. In addition, we found a warehouse that carries out all the shipments we ordered. The client gave us the vision, and we realized it from A to Z. Adding products to the site, managing changes to the site, selecting testers, sending surveys, submitting mailing lists to the warehouse, and writing articles about the products and selecting the best reviews were also part of the cooperation.

2

Action

1. Organizacja projektu, rozłożenie na czynniki pierwsze wizji klienta, wyjście z propozycją rozwiązań, strategią i planem działania.

2. Dobór teamu projektowego, pod kątem analityki, dewelopera, performance i osoby obsługującej platformę.

3. coordinate the development work in agreements with the client.

4. Nawiązanie współpracy ze studiem graficznym Tigers w celu opracowania projektu listu z instrukcją dołączenia do programu, który wysyłaliśmy do testerek.

5. Znalezienie odpowiednich podwykonawców i delegowanie usług magazynowych oraz spedycyjnych.

6. Launch strony i start działań.

The whole process took 1.5 months.

3

Advantage

Nasze holistyczne podejście i doskonałość operacyjna sprawiły, że projekt odniósł sukces. Odpowiednia organizacja pracy i strategiczne planowanie działań, pozwoliły na terminową realizację projektu oraz satysfakcję klienta.

Za nami wielogodzinne spotkania, burze mózgów i dziesiątki godzin odnotowane w Clockify’u. Wielokrotnie przekładaliśmy poszczególne elementy układanki, coraz bardziej zbliżając się do wizji klienta, a następnie analizowaliśmy każdy szczegół procesu testów i zamknęliśmy całość w realny timeline. To doświadczenie wiele nas nauczyło i pokazało, że nie ma przed nami wyzwań nie do zrobienia.

4

5

6

Effects

6375
zgłoszeń do testowania produktów
Miliony
wyświetleń pod promowanymi treściami
957
wartościowych wideorecenzji testerek

Through the eyes of the customer

We are starting to reach a younger audience, which is our main goal in 2023. We rely on natural and real materials and opinions, which are now at a premium for any company, The most important thing for me is the creative and open approach to the project. In the beginning, we as the client and the agency tested our approach a bit, we checked what would bring the best results until we reached the point where both sides can be satisfied with the results. Tigers' big advantage is its collaborative partnership approach. As a group of experts, we can exchange ideas and have ample room for discussion. I evaluate our cooperation very well and recommend it!

Diana Rzepniewska

Marketing Online and Social Media Manager

Would you like to work with us? Explore Brand & Visual Identity offerings

Describe your challenge to us, we will find a way.

WRITE TO US