How did we do it?
Uproszczenie struktury konta reklamowego
Pierwszym krokiem było uproszczenie struktury konta reklamowego. Skoncentrowaliśmy się na najważniejszych momentach styku z potencjalnym klientem i wykorzystaliśmy tylko najważniejsze z punktu biznesowego kampanie.
Następnie skoncentrowaliśmy się na wykorzystaniu kampanii sprzedażowych do pozyskiwania nowych rejestracji. Odpowiednio skomunikowana i atrakcyjna oferta promocyjna Oriflame stała się głównym motywatorem zarejestrowania się nowych użytkowników.
Kontekstowe dotarcie do odbiorców
Zamiast korzystać ze sztywnych segmentacji odbiorców, postanowiliśmy przyjąć bardziej elastyczne i kontekstowe podejście. Analizowaliśmy dane dotyczące zachowań użytkowników, co pozwoliło nam lepiej zrozumieć ich potrzeby i preferencje. Korzystaliśmy z najlepiej perfomujących rozwiązań zmniejszając rozdrobnienie budżetu, a tym samym przynosząc lepsze wyniki sprzedażowe.
Ciągłe udoskonalanie kreacji reklamowych
Kreacje reklamowe były nieustannie testowane i udoskonalane. Regularnie analizowaliśmy wyniki kampanii, identyfikując najlepsze praktyki i wprowadzając niezbędne zmiany. Skupialiśmy się na tworzeniu wizualnie atrakcyjnych i angażujących reklam, które przyciągały uwagę użytkowników i zachęcały ich do zakupu.
Wykorzystanie kampanii advantage+
Wreszcie, umiejętnie wykorzystaliśmy kampanie Advantage+. System Advantage+ analizował dane w czasie rzeczywistym, automatycznie dostosowując parametry kampanii, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki. Dzięki temu nasze kampanie były bardziej efektywne i przynosiły lepsze rezultaty przy niższych kosztach.
Effects
Through the eyes of the customer
Współpraca z Tigers znacząco przyczyniła się do rozwoju naszego e-commerce, co pozwoliło nam zwiększyć wartość konwersji o 87%, jednocześnie obniżając koszty rejestracji nowych użytkowników o 24%. Choć nadal bazujemy na naszym tradycyjnym modelu sprzedaży bezpośredniej, z ich pomocą skutecznie rozwijamy kanały e-commerce, integrując je z naszymi dotychczasowymi metodami sprzedaży, co pozwala nam na dotarcie do szerszej grupy klientów i osiąganie lepszych wyników biznesowych.Szczególnie cenimy elastyczność zespołu Tigers, ich dostępność oraz głębokie zrozumienie naszego biznesu. Ważne było dla nas także ich podejście do ciągłego testowania i udoskonalania kreacji reklamowych, co pozwala na osiąganie coraz lepszych wyników w naszych kampaniach marketingowych.
Marianna Konarska
Community Activation Senior Specialist Oriflame