Influencer Marketing for Motorola in #Powerlovers campaign
CHANNELS
Instagram
SERVICES
Influencer Marketing
TEAM
No items found.
Setting goals is key
Realizacja nowej strategii komunikacji
Increase in brand recognition
Audience engagement on Instagram
Promotion of the brand's latest product
What challenges did we face?
客戶
Dobór odpowiednich influencerów
客戶
Interactive, engaging play format
客戶
Basing the narrative on a single product
客戶
Breaking the traditional pattern of Valentine's Day
客戶
Promotion of the brand, which has returned to the Polish market after years

Jak to zrobiliśmy?

1

Odważna realizacja strategii

Punktem wyjścia aktywacji #powerlovers była nowa strategia marki, która określa motorolę według archetypu buntownika. Dodatkowo, celem akcji było zaangażowanie fanów w odświeżony świat marki, która po latach wróciła na polski rynek. Akcja #powerlovers została przeprowadzona w kontekście Walentynek. Motorola, jako marka o archetypie buntownika, postanowiła przełamać schemat słodkiego święta zakochanych – pokazała, że można złamać status quo i podejść do tego dnia od drugiej strony.

2

Maksimum z każdej złotówki

Aby optymalnie spożytkować ograniczony budżet w celu zaangażowania odbiorców, wykorzystaliśmy natywne funkcje Instagrama. Skrupulatnie zaplanowana ankieta trwała 9 dni i pozwoliła na stworzenie emocjonalnej relacji z odbiorcami.

3

Umiejętny dobór influencerów

Akcja zyskała rozgłos dzięki odpowiednio dobranym do grupy docelowej influencerom – Joannie Koroniewskiej i Maciejowi Dowborowi. Na trzy dni przed Walentynkami, motorola wysłała Dowborom paczkę-niespodziankę, w której znajdowały się dwie w pełni naładowane moto g9 power (bateria wytrzymuje 3 dni) oraz karteczka z wyzwaniem: Rozwiążcie wspólnie test #powerlovers i… czekajcie na dalsze wskazówki. W zależności do wyniku testu, motorola przez trzy kolejne dni wysyłała rano wiadomość na Instagram do Joanny lub Macieja, z zadaniami, które miały na celu zwiększenie procentu naładowania baterii w ich związku.

Więcej, niż zwykły konkurs

W dniu Walentynek odbył się live na profilu Motorolapolska, na którym nasi ambasadorzy opowiedzieli o akcji i ostatnich dniach spędzonych z motorolą, ponownie rozwiązali test #powerlovers (tym razem mieli aż 100%!), ogłosili zwycięzców dwóch konkursów oraz odpowiadali na związkowe pytania od fanów.

4

5

6

Efekty

+6,5 mln
wyświetleń filmów
200%
wzrost sprzedaży telefonów w trakcie akcji
2000
widzów na live z influencerami

Through the eyes of the customer

Want to work with us? Learn more about Influencer Marketing

Describe your challenge to us, we will find a way.

WRITE TO US