Wyzwanie
Celem działań był wzrost sprzedaży online NEONAIL na polskim rynku przy zachowaniu wysokiej rentowności.
No items found.
Stałe zwiększanie liczby nowych użytkowników i transakcji, bez kompromisu w zakresie efektywności kosztowej.
Dynamiczne wdrażanie promocji i innowacji Meta w odpowiedzi na potrzeby rynku.
Utrzymanie wysokiej jakości ruchu oraz skutecznej segmentacji komunikacji.

Rezultaty

24%
wzrost ROAS y2y
4 mln zł
wzrostu wartości konwersji y2y
24%
spadek kosztu konwersji y2y
Dodatkowe cele
客戶
Zachęcanie użytkowników do finalizacji porzuconych koszyków.
客戶
Maksymalizacja dotarcia na każdym etapie lejka sprzedażowego.
客戶
Zwiększenie retencji klientów przez stałą i spersonalizowaną komunikację.

Jak to zrobiliśmy?

1

Ciągła optymalizacja i testy A/B

Codziennie analizowaliśmy wyniki, wdrażając zmiany maksymalizujące ROAS. Systematycznie testowaliśmy nowe formaty i automatyzacje (np. Advantage+), aby stale podnosić efektywność kampanii.

2

Strategiczne wsparcie akcji promocyjnych

Kampanie były ściśle zintegrowane z kalendarzem marketingowym NEONAIL. Priorytetem było intensywne komunikowanie aktualnych promocji zarówno performancowo, jak i zasięgowo, aby dynamicznie odpowiadać na potrzeby odbiorców.

3

Płynna egzekucja dzięki integracji

Wspólnie z Klientem wypracowaliśmy rytm codziennej pracy, który zapewniał stały przepływ informacji i szybkie decyzje. Taka spójność strategiczna pozwalała na natychmiastowe wdrażanie optymalizacji.

4

5

6

Through the eyes of the customer

Szukaliśmy partnera, który nie będzie działał „zadaniowo”, tylko realnie wejdzie w nasze cele i sposób pracy - zwłaszcza w branży beauty, gdzie liczy się tempo, elastyczność i szybkie reagowanie. I dokładnie to dostaliśmy od zespołu, z którym współpracujemy od lat - najpierw jako Get Noticed, dziś jako Tigers. Ich proaktywność, podejście partnerskie i zrozumienie naszego biznesu przełożyły się bezpośrednio na mocny wzrost sprzedaży i rentowności kampanii. Dzięki nim wiem, że performance marketing jest w najlepszych rękach - a to daje ogromny spokój i pozwala mi skupić się na produkcie, strategii i dalszym skalowaniu.

Adrian Tubacki

Senior E-commerce Manager

Describe your challenge to us, we will find a way.

WRITE TO US