How did we do it?
Strategia komunikacji marki
When preparing the communication strategy for Medicover Sport, we made sure to properly match the content to the audience groups actively using the various communication channels.
On Facebook and Instagram, we publish content mainly for the end users of sports packages - employees of companies. On LinkedIn, on the other hand, we communicate with HR departments and decision-makers in organizations. Choosing a strategy involving two-track communication - was a hit. Thanks to this, we secured brand communication on both levels.
Angażująca komunikacja
On Medicover Sport's Facebook profile, we have built an engaged community of people who are interested in sports and take a holistic approach to their health, taking care of regular physical activity.
In addition, on the platform we have developed the group "Medicover Sport Team", which in the first year of our cooperation increased by 400% in terms of the number of members. In addition to special actions, users of the group had the opportunity to benefit from the know-how of Medicover Sport experts, participate in contests or inspire each other in the activities they use most often.
In the case of Instagram, it was a hit to diversify the formats and content that appear on it. We educate not only about sports and physical activity, but also its impact on our health. We focus on healthy habits and try to instill them in our audience.
Działania na Instagramie
W przypadku Instagrama strzałem w dziesiątkę była dywersyfikacja formatów i treści, które się na nim pojawiają. Edukujemy nie tylko w zakresie sportu i aktywności fizycznej, ale także jego wpływie na nasze zdrowie. Skupiamy się zdrowych nawykach i staramy się je zaszczepić w naszych odbiorcach. Zaangażowaliśmy do naszej komunikacji ekspertów Medicover Sport, którzy tworzą rolki promujące jedną z najnowszych usług Medicover Sport - Coaching Dietetyczny. Reelsy, to format, który cieszy się dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem wśród naszych odbiorców.
Działania na Instagramie
W przypadku Instagrama strzałem w dziesiątkę była dywersyfikacja formatów i treści, które się na nim pojawiają. Edukujemy nie tylko w zakresie sportu i aktywności fizycznej, ale także jego wpływie na nasze zdrowie. Skupiamy się zdrowych nawykach i staramy się je zaszczepić w naszych odbiorcach. Zaangażowaliśmy do naszej komunikacji ekspertów Medicover Sport, którzy tworzą rolki promujące jedną z najnowszych usług Medicover Sport - Coaching Dietetyczny. Reelsy, to format, który cieszy się dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem wśród naszych odbiorców.
Działania na Instagramie
W przypadku Instagrama strzałem w dziesiątkę była dywersyfikacja formatów i treści, które się na nim pojawiają. Edukujemy nie tylko w zakresie sportu i aktywności fizycznej, ale także jego wpływie na nasze zdrowie. Skupiamy się zdrowych nawykach i staramy się je zaszczepić w naszych odbiorcach. Zaangażowaliśmy do naszej komunikacji ekspertów Medicover Sport, którzy tworzą rolki promujące jedną z najnowszych usług Medicover Sport - Coaching Dietetyczny. Reelsy, to format, który cieszy się dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem wśród naszych odbiorców.
Działania na Instagramie
W przypadku Instagrama strzałem w dziesiątkę była dywersyfikacja formatów i treści, które się na nim pojawiają. Edukujemy nie tylko w zakresie sportu i aktywności fizycznej, ale także jego wpływie na nasze zdrowie. Skupiamy się zdrowych nawykach i staramy się je zaszczepić w naszych odbiorcach. Zaangażowaliśmy do naszej komunikacji ekspertów Medicover Sport, którzy tworzą rolki promujące jedną z najnowszych usług Medicover Sport - Coaching Dietetyczny. Reelsy, to format, który cieszy się dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem wśród naszych odbiorców.
Effects
Through the eyes of the customer
Współpracę z Tigers opisałabym jednym słowem - elastyczność. Typowo marketer powiedziałby o dowożeniu KPI i skuteczności, ale to jest oczywistość przy współpracy z agencją Tigers. Ja najbardziej cenię elastyczność, ponieważ Medicover Sport jest marką, która dynamicznie się rozwija i działa w bardzo zmiennym otoczeniu biznesowym. Dla nas najważniejsze jest szybkie reagowanie na zmiany i dostosowanie komunikatów oraz narzędzi do dynamicznego środowiska biznesowego. To jest dla nas kluczowe, aby osiągać zamierzone cele i to realizuje się w trakcie naszej współpracy.
Anna Gradkowska
Marketing Manager Medicover Sport