Setting goals is key
Zwiększenie świadomości metody Yogatwarzy jako opartą na nauce i efektywniejszą niż zwykła joga twarzy.
Increase website conversions and deliver predictable sales results
Increase market exposure and target group engagement
Increasing the value of sales from performance activities and scaling results
Niska baza startowa: zaledwie 12 000 subskrybentów
Brak zaangażowanej społeczności wokół marki na platformie
Potrzeba znalezienia skutecznej strategii na szybki i systematyczny wzrost

Efekty

x 110
poziom ROAS przy zastosowaniu kampanii remarketingowych (uwzględniając średnią konta)
+30
publications in nationwide media
+100 000
who observe Yogatwarzy's fanpage
What challenges did we face?
客戶
Low awareness of the aging process and doubts about the effectiveness of the Yogatwarzy method
客戶
High competition in the market and low customer purchase loyalty
客戶
Lack of stable sales results
客戶
Zbudowanie wizerunku marki aktywnej na nowoczesnych platformach
客戶
Stworzenie silnej bazy do przyszłych kampanii wideo
客戶
Dotarcie do nowej, młodszej grupy odbiorców (Gen Z)

Jak to zrobiliśmy?

1

Idea

Brand Yogatwarzy zgłosił się do nas z po kompleksowe wsparcie w obraniu swojej digitalowej drogi. Od razu zauważyliśmy duży potencjał marki, w połączeniu z klientem otwartym na rekomendacje, osiągnięte efekty przewyższyły nasze oczekiwania.

2

Działanie

1 We started our cooperation with a strategic workshop, through which we defined all image/marketing activities around the brand. We worked out a common vision saying: "We want a world where people care not only about their complexion, but about their face as a whole."

2 We defined the insights of the target audience, prepared the strategic concept and social media. Our goal was to make Yogatwarzy be seen as the key to wise skin aging.

3 We recommended a number of technical changes to the site to improve the conversion rate, resulting in more sales.

4 Following an audit of operations, we implemented a new performance strategy for the advertising account. Fundamental changes were required in the approach to the proportion of budgets between advertising targets and the implementation of a specially tailored funnel.

5 We enriched the brand's communication with PR activities. The brand began to be much more visible in digital media (websites), as well as traditional media - magazines, newspapers, television.

3

Przewaga

Stałe konsultacje dawały gwarancję, oraz poczucie bezpieczeństwa klientowi, że idziemy w dobrym kierunku. Postanowiliśmy również rozwijać grupę na Facebook’u w celu budowania społeczności Yogatwarzy co skutkuje lojalną grupą odbiorców, oraz stanowi mocne wsparcie dla nowych kobiet dbających o piękno. Dzielenie się wiedzą, aktywne promowanie sprawdzonych produktów Yogattractive okazało się kluczem do sukcesu.

4

Innowacje

Pozytywny odbiór w mediach społecznościowych oraz setki pozytywnych opinii pozwoliły na rozszerzenie działań w obszarze warsztatów. Zajęcia prowadzone są zarówno stacjonarnie, jak i online, dzięki czemu dostarczamy pełne doświadczenie Yogatwarzy w domowym zaciszu.

5

Result

The effect of the work of the first months is best illustrated by a quote from a client: "Doubled the business in 6 months". Delivered business results thanks to Meta&Google Ads, made it possible to expand the cooperation to other channels: Tik Tok, Marketing Automation, PR and SEO. Over the course of several months, we built strong brand recognition in the media. The brand began to show up in them not only for advertising, but also for PR and editorial. Titles such as ELLE, Glamour and High Heels began to write about the brand. Thanks to our efforts, the brand was nominated in 5 categories in the Glammies 2024 plebiscite, in which it finally received an honorable mention in the SPA/WELLNESS place of the year category.

6

Through the eyes of the customer

Dzięki współpracy z działem Digital PR agencji Tigers udało nam się pokazać szerzej naszą markę Yogatwarzy w mediach. Wcześniej mieliśmy zapewnioną obecność głównie w programach typu telewizje śniadaniowe. Od kiedy zaczęliśmy współpracować z Oscarem marka zyskała na widoczności także w magazynach i serwisach lifestyle, gdzie pojawiliśmy się zarówno redakcyjnie, jak i reklamowo. Na to konto wystarczy wspomnieć takie tytuły jak ELLE, Zwierciadło, Wysokie Obcasy, Wysokie Obcasy Extra, Bellateca, Arf of Beauty, Shape.pl czy Uroda&Zdrowie. Nasza współpraca, którą wspominamy bardzo miło, zaowocowała kilkoma wysyłkami prasowymi, kilkunastoma publikacjami i obecnościami w mediach, autorskim felietonem w magazynie Glamour, wyróżnieniem w prestiżowym plebiscycie Glammies oraz wspólnie przygotowanym eventem przygotowanym pod szyldem #Selflove by Yogatwarzy przygotowanym z okazji Dnia Singla.

Olga Szemley

Współzałożycielka marek Yogatwarzy i Yogattractive

Would you like to work with us? Learn about our services

Describe your challenge to us, we will find a way.

WRITE TO US